Kampanja Dobri domaćini pokrenuta je na inicijativu glazbenog benda Kries prošle zime, a u realizaciju kampanje uključili su se udruga Are You Syrious?, Inicijativa Dobrodošli, zaklada za ljudska prava i solidarnost - Solidarna te Koalicija solidarnosti Split.
Cilj kampanje je podržati mlade kreativce bez doma, stvoriti im određene mogućnosti, a u kampanju su osim mladih izbjeglica uključena i djeca bez adekvatne roditeljske skrbi.
U kampanju se uključilo do sada nešto manje od tristo građana donatora, koji su materijalnim i financijskim sredstvima podržali stvaralaštvo mladih i provedbu kreativnih programa u narednih godinu dana.
Među donacijama nalaze se slikarski pribori, opreme za fotografiranje, glazbeni instrumenti za pojedine mlade glazbenike i slično, a djeca obuhvaćena kampanjom sudjelovala su u radu nekoliko festivala i radionica.
Među donatorima kampanje je i tvrtka Marina Kaštela i njen vlasnik Josip Berket, a dio njihove donacije je i kreativni ljetni kamp u Kaštel Kambelovcu s organiziranim ljetovanjem za djecu izbjeglice s osiguranim smještajem i prehranom.
Tijekom pet dana sudionici kampa imali su priliku sudjelovati u školi veslanja, primjenjivati jogu na otvorenom, raditi u kreativnim radionicama, posjetiti Split i sudjelovati u radionici cirkusne i ulične umjetnosti, kao i biti dio posebne kulinarske sirijsko-kurdsko-afganistansko-turske večeri, koja se organizirala posljednjeg dana kampa.
Dijana Putnik, www.marina-kastela.org